با sardarwow همراه باشید تا خرید و فروش اکانت wow و آموزش خرید و فروش هیرو رو ببینید. اگر قصد فروش اکانت هیرو  را دارید می توانید به ۲ روش عمل کنید که البته ما روش اول را توصیه می کنیم.

روش اول فروش هیرو

پیش از هر کاری، در سایت ثبت نام کنید یا درصورتیکه قبلا ثبت نام کردید وارد سایت شوید. در صفحه ثبت نام، اطلاعات شما شامل نام و شماره همراه دریافت می شود. در صفحه خرید و فروش هیرو، این اطلاعات برای برقراری ارتباط با شما نمایش می یابد.
پس از وارد شدن به سایت، از منوی بالا روی درخواست فروش اکانت کلیک کنید. سپس فرم صفحه مربوطه شامل تمامی جزئیات اطلاعات ازجمله اکسپنشن، سرور، نسل و کلاس را وارد نمایید. شما مجاز هستید 4 تصویر از هیروی فروشی خود آپلود کنید. البته حداقل یک تصویر اجباری و سایر تصاویر اختیاری هستند.  دقت کنید که سایز تصاویر نباید بیش از 2 مگابایت باشند. توصیه می شود ابعاد تصاویر متناسب با صفحه نمایش بوده و ابعاد ایده آل 768*1366 درنظر گرفته شده است. می توانید با استفاده از دکمه print screen از داخل محیط بازی اسکرین شات گرفته و تصاویر گرفته شده را در پوشه screenshot موجود در محل نصب بازی ثبت نمایید. پس از ارسال مشخصات هیرو، اطلاعات توسط مدیر بررسی و تایید می گردد.

روش دوم فروش اکانت هیرو

اگر هنوز ثبت نام خود را انجام نداده اید پیشنهاد می کنید ازطریق لینک فروش اکانت wow مراحل ثبت نام و فروش هیرو را در یک مرحله انجام دهید. ابتدا مشخصات کاربری شما دریافت شده و سپس اطلاعات هیرو را درج نمایید.

اکانت های هیروی فروشی را در کجا ببینم؟

شما می توانید با مراجعه به آگهی خرید و فروش هیرو، اکانت های فروشی را مشاهده نمایید.

آموزش خرید اکانت wow هیرو

برای خرید اکانت هیروی خودتان،‌ نام یا مشخصات هیروی مدنظر خود را در کادر جستجوی سایت وارد کنید. پس از جستجو، لیست هیروها برایتان نمایش می یابد که به کمک نوار جستجو در سمت راست قادرید قیمت هیرو یا آیتم لول هیروی موردنظر را تعیین نمایید.
زمانی که روی دکمه جزئیات بیشتر به صفحه ای ارجاع داده شوید که اطلاعات کاملتر و دقیقتری مشاهده می کنید. در این قسمت، نام و شماره تماس شخصی که آگهی را ثبت کرده و صاحب هیرو است برایتان نمایش می یابد.
دقت داشته باشید که سایت sardarwow هیچ سودی از این معامله کسب نمی کند و مسئولیتی برای این معامله برعهده نخواهد گرفت. بنابراین پیش از دریافت اطلاعات هیرو و اطمینان از آن، از پرداخت وجه خودداری نمایید. خرید دراگون فلایت و خرید بوست لیچ کینگ را در سایت ما تجربه کنید.